Tillbaka till hemsidan
2. Nemon käyttäminen
Nemon käyttäminen
NEMOa voidaan käyttää joko järjestelmäintegraatioiden (kansallinen ilmoittaja-API, kansallinen satama-API ja EU AS4/RIM) tai selainkäyttöliittymän kautta organisaation tarpeiden mukaan. Kaikissa käyttökanavissa käsitellään samat ilmoitustiedot, joten käyttökanava vaikuttaa vain tiedonsiirtotapaan. Selainkäyttöliittymä soveltuu organisaatioille, jotka eivät tarvitse integraatiota, kun taas rajapinnat mahdollistavat ilmoitusten automaattisen siirron omista järjestelmistä.